Интернет магазин бытовой техники Холодок

понедельник, 3 января 2011 г.

Сьогодення інтернет магазинів

Дослідження Romir Monitoring виявило, що тільки 13% користувачів
інтернету не роблять покупки в інтернет-магазинах. При чому, 42%
інтернетчиків за останні півроку зробили не менше однієї покупки, а 21%
користувачів замовляють продукцію на сайтах не менше одного разу на
місяць.


Економія часу


Це, мабуть, найголовніша перевага онлайн-продавців перед офлайновими.
Не потрібно витрачати час на пошук, на похід туди і виснажливий вибір.
Причому, не обов'язково, що попадеться з першого разу магазин, де Ви
знайдете саме те, що потрібно. Не потрібно залишати офіс або квартиру і
відправлятися за покупками - замовлення доставлять за місцем
призначення.


Вигідна ціна


Покупець завжди шукає, де купити товар дешевше, а висока конкуренція
серед інтернет-магазинів забезпечує набагато кращу ціну, ніж у
офлайнових продавців. Причому, у інтернет-магазинів є одна особливість,
яка обумовить конкурентоспроможні ціни. Якщо в офлайні продавці
рознесені досить далеко і на дорогу від одного до іншого Вам доведеться
витрачати значний час, то в інтернеті - це як один великий ринок,
відстань від одного до іншого - лише кілька натискань.


Великий асортимент


У жодному магазині ви не зустрінете такий асортимент, який є у
інтернет-магазину. Причини цього очевидні. У реального магазину, якою б
великою він не був, асортимент обмежується площею виставкового залу.
Рідко можна зустріти торгову точку, в якій представлений асортимент
більш, ніж 10 виробників. Для онлайн-продавців асортимент в 15-20 марок -
це норма.


Висока конкуренція


В Інтернеті всі магазини є конкурентами. Причому, це навіть не завжди
залежить від асортименту. Адже рідко хто з нас приходить в інтернет з
наміром придбати конкретний товар конкретної фірми. Набагато частіше
необхідно подивитися увесь асортимент.



Можливість повернутися до вибору

Потрапляючи в інтернет магазин, не обов'язково дивитися весь товар відразу, можна робити це поступово протягом декількох годин або навіть днів у будь-яку вільну хвилину.
Таким чином, не потрібно витрачати відразу багато часу, можна в будь-який момент повернутися і подивитися вже обрані товари або продовжити вибір.


Можливість зробити сюрприз


Кур'єрська служба інтернет-магазинів дозволяє зробити сюрприз своїм
близьким. Якщо ви з якихось причин не хочете чи не можете особисто
вручити подарунок, то це можна зробити за допомогою інтернет-магазину.
Зазвичай схема дуже проста. Кур'єр приїжджає до вас з товаром, ви його
перевіряєте, переконуєтеся, що він відповідає вашим замовленням,
оплачуєте, і кур'єр везе його адресату. При бажанні, можна додати до
відправляється замовлення листівку або сувенір.

Комментариев нет:

Отправить комментарий